
مقاله پژوهشی اماده پذیرش-تأثیر کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر مزیت رقابتی استوار پژوهش اسم به بررسی ارتباط بین کار آفرینی و نوآوری بر مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاههای اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار میپردازد. اطلاعات تحقیق حرف پرسشنامه جمعآوری شده است. اجتماع آماری حاوی 1200 نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر 257 نفر میباشد. فرضیه اصلی تحقیق که بند است از کارآفرینی و قابلیتهای نوآوری اثر معنی دار ...