فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فیلم آموزش نقاشی کامیکس به زبان انگلیسی


» :: فیلم آموزش نقاشی کامیکس به لسان انگلیسی
کامیکس (Comics) الا پرتره‌ها فکاهی یک راه واسط برای انتقال بصری ایده‌ها از طریق تصویر می‌باشد که اغلب با اثر و یا اطلاعاتی بصری در درهم است. کامیکس‌ها از در کنار بازهم گذاشتن قطعات متوالی از تصاویر ایجاد شده و معمولاً در آن از ابزارهای نویسه‌ای چون بالون گفتار، شرح‌ها و افکت‌های صوتی (نام‌آوا) از بهر آرم دادن گفت‌وگوها، تعریف داستان و یا دیگر اطلاعات استعمال می‌شود. عناصری چون اندازه الا جاگذاری قطعات، جریان بیان داستان یا موضوع را کنترل می‌کند. صورتگری کارتونی و دیگر روش‌های تصویرگری تالی به آن، از مرسوم‌ترین نقاشی‌ها باب کامیکس هستند؛ فومتی حالتی است که از پرتره استفاده می‌کنند

حالت‌های معمول کامیکس شامل داستان مصور، کارتون‌های سرمقاله‌ای، کارتون دهن‌بسته و کتاب تصویردار می‌شود. از اواخر قرن بیستم تاکنون، مجلدهای ضخیم‌تری چون رمان مصور و آلبوم‌های کامیکس، تانکابون بیش از سابق باب شده و کامیک اینترنتی آنلاین، بالیدن و نما پیدا کرده است.

تاریخچه کامیکس باب فرهنگ‌های مختلف، مسیرهای متفاوتی را طی کرده است. دانشمندان حرف این باورند که آغازین کامیکس به دوران ما قبل تاریخ و نقاشی‌های حفره لاسکو قید اسم می‌گردد. حرف اواسط قرن بیستم، کامیکس باب آمریکا، اروپای غربی(مخصوصا فرانسه و بلژیک) و ژاپن شکوفا شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.